sleepie..

2011-01-19, 00:28:50 / Kategori: Allmänt
Idag har min dag ått åt till att försöka hitta nå jobb.. som vanligt skickar man in ansökningar men sen skits det i att svaras på dom. Håller tummarna på att jag lyckats idag då och att jag får svar snart, men gissar på ett nix! Sen har jag även spendera en stor del av min dag hos min kära pappa, karen och mina två systrar. Försökte läsa en bok för den yngsta men hon tyckte att det va mkt roligare att ta sönder skiten så jag gav upp och prata lite med pappa istället till lillen börja skrika för full hals. Kom precis hem från pappsen så har stora tankar på att göra min kära säng sällskap inatt och sova super, låter som ett bra alternativ tycker jag!
Imorrn blir det iallafall att träffa jobbcochen (elr hur det stavas) för första gången så får se vad det går ut på mer än CV snack.. Innan jag ska ditt ska jag gå ut med plutten Pelle på en kort promenix och när jag är klar hos henne med jobb snack ska jag hem till pappa igen och käka pannkakor :D mums, ha hur länge sen som helst jag åt det!
Och på Torsdag blir det nog att glida iväg till min älskling och spendera många dagar med honom! Saknar han så mkt.. Vill bara krypa ihop till en boll i hans famn och aldrig att han släpper taget..
Men men nu är det dags att sova
xoxo



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?