Vår! :D

2011-04-24, 09:41:17 / Kategori: Allmänt

Våren har kommit med stora steg och det är helt underbart! Satt i solen igår och njöt för fulla muggar av att det äntligen börjar bli varmt, för jag hatar att frysa. Det är bland det värsta som finns att stå och frysa!

 

Blondera även håret igår, ska till syrran på Tisdag och förga det rött :D

 

 

Typ så där rött kommer det att bli. Så just nu ser jag ut som en ja.. Blond i hårbotten och sen blir det ljusorange och topparna är det orange, sexigt som fan! ;) haha

 

Och sen beställde jag även en födelsedagspresent till mig igår från mig älskade Johan :)

Ett par gula skor från Nelly, dom är bara för läckra!

 

 

Så lite vårig kommer man vara med dom här skorna och sen en fin klänning till om jag har någon vilket jag inte tror men kan jua alltid kidnappa lite roliga saker av min kära syster när jag kommer hem och ska klä mig fint på Lördag när va ska till Uppsala på valborg :P

 

Sen har jag även fått anställning nu, så ska och skriva på anställningpapper på Tisdag som väktare på ett företag som heter Inspira :D känns hur bra som helst vill jag lova!

 

Och idag ska jag och Johan åka till mina kusiner i Huddinge och umgås ett tag under dagen. Så ska velle snart dra upp mannen ur sängen så vi kan göra oss klara för att åka. Kan ju inte vara där allt för länge ikväll för han har ju raid.. spel spel spel :P men men han är ju kille så vad ska man göra, killsymdrom det där med spela :P

 

xoxo




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?