home

2011-01-11, 13:58:16 / Kategori: Allmänt
Kom hem igår från Stockholm och då träffa jag moster med familj några timmar sen åkte jag hem med mamma och Jonas från Västerås. När jag kom till Hallsta så åkte jag hem till Bella och här är jag nu med. Sov kvar hemma hos henne och nu gör jag Pelle lite sällskap medans hon är på jobbet.
Pelle står i sängen och kollar på mig med en förväntning om att jag ska komma och hjälpa han med täcket, men icke sa nicke det får han fixa själv den söta saken :)
Annars så sitter jag här, kollar på tv lite imellan och pratade med Inge för ett tag sen och fick en tid att tatuera mig nu på Torsdag. Sitter och funderar på om jag ska åka till Nyköping nu på Torsdag och tatuera mig elr om jag ska vänta till den 25 för då kan Farmor följa med.. Beslutsångest! Men tror jag kommer att ta det nu på Torsdag iallafall så får Farmor följa med nästa gång då jag ska fortsätta på den. Så blir att kolla över pengarna, och boka tågbiljetter till Nyköping för det blir billigare än att åka bil ditt enligt det jag räkna ut. Men ska räkna lite närmare på det och se vad som verkligen blir billigast, troligen tåg för parkering mm koster ju inte lite..

Senare idag ska jag iallafall träffa Jennie och sen ska jag kika förbi min pappa :) Och imorgon så ska jag in till stan och söka jobb, sen ska jag till Amanda som ska få leka lite med mitt hår i salongen som skolan äger. Så troro nog det kommer gå toppen (Y) Har lite ideer om vad jag vill ha så troligen försvinner större delen av det röda men några slingor ska jag ha kvar, sen ska jag slänga i lite blont och det mesta får vara svart.
Får lägga upp en bild sen på hår och tatuering när allt är klart (Y)

xoxo

Belinda

Mammas lilla diva^^



2011-01-15, 01:42:23



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?