Chased down all my demons

2011-01-09, 17:05:47 / Kategori: Allmänt
Made a wrong turn
Once or twice
Dug my way out
Blood and fire
Bad decisions
That's alright
Welcome to my silly life

Mistreated this place
Misunderstood
Miss knowin' it's all good
It didnt slow me down.

Mistakin'
Always second guessin'
Underestimatin'
Look I'm still around

Pretty, pretty please
Dont you ever, ever feel
Like you're less than
Fuckin' perfect

Pretty, pretty please
If you ever, ever feel
Like you're nothin'
You're fuckin' perfect to me

You're so mean
When you talk
About yourself, you were wrong
Change the voices in your head

Make them like you instead


Sitter och lyssnar på musik och väntar på att LA ink ska börja på 6:an kl 6. Ska även slå en signal till Inge imorrn och kolla med tider till min nya tatuering :) Ska även kolla tid till Robbin och Johan så får vi se hur allt slutar. Har redan tatueringen på papper så ska ta en bild på den och lägga upp snart hade jag tänkt, den är sjukt snygg! Kan knappt vänta, vill göra den NU NU NU! :D hihi.

 

 

Har blivit 1 vecka och 5 dagar hos min sötnos, och imorrn blir det att åka mot Hallstahammar igen och fixa och dona. Sen på Onsdag ska jag till min underbara syster som ska få leka med lite färger i mitt huvud :) Får vi se hur det slutar, tror det kommer bli toppen! 

 

xoxo




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?