jajamen

2010-11-22, 10:11:39 / Kategori: Allmänt

har man gjort det igen? det är frågan.. "lyckats" en gång till i livet med nått man helst vela slippa och bara fortsatt framåt?

blir nog att ta adjö till militärlivet på fredag, vill inge mer. känner att jag vill komma ut o livet och hitta det sista av mig själv och inte trampa på samma ställe. jag må vara säker på mig själv ibland men ibland försvinner allt och inget blir rätt istället. vill bo själv, tjäna mina egna pengar, skaffa hund och bil mm. finns mkt att göra nu, ska även plugga upp matte b så jag kan söka till högskolan.
men jag har sån beslutsångest! ska jag elr ska jag inte? vet inte vad jag ska göra.. nästan bestämt mig men finns fortfarande saker som gör at jag tvekar.. hatar det!

jaja nu orkar jag inte beklaga mig mer.. Pella ska göra mig sällskap idag medans bella är på jobbet, så blir nog att ta en långpromenad elr nått i den stilen :) lite sällskap skadar aldrig. sen blir det nog att umgås med bella gissar jag när hon kommer hem från jobbet. skulle igentligen söka jobb idag men hon fick jobba så tar det imorrn, det går lika bra. vaknade för en liten stund sen, sov oroligt sista timmen för min duntiga mamma har gjort det igen.. ringde och väckte mig kl 7 från jobbet bara för att fråga när jag skulle vara hos läkaren på torsdag.. och jag har riktigt svårt att somna om numera. men somna en timme 2 timmar men snurra som en idiot så kändes lönlöst att ligga kvar i sängen. ska möta bella snart iallafall och sno pelle som sagt :)
Johan va även här i helgen, vi umgicks med mina kompisar och hans, badade tunna osv. Bada tunna va riktigt mysigt! allt gick velle bra förutom vissa detaljer men dom utelämnar jag..










































KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?