här igen..

2010-11-15, 20:06:07 / Kategori: Allmänt
här sitter man igen och degar på ledR.. va och vaccinerade mig för en stund sen till resan som vi snart ska åka på hela familjen :) Gjorde lite ont kan jag ju tala om! jävla sprutor.. men då va det gjort och ska ta en till om en månad.
Annars har jag haft en TOPPEN helg :D! va ute och hade kul med jennie både fredag och lördag. sen på söndagen så va jag med emelie till the studio i västerås och sen åkte jag till stockholm :) blev senare än planerat men det gjorde inte så mkt. Va skapligt trött idag, gick upp 5 i 5 för att hinna med pendeln till stockholm c för att ta tåget till enköping. sen har vi fortsatt på väktarkursen och hade brandsak idag, sjukt kul :D men blir nog att hoppa i säng snart om jag ska orkar vara vaken imorrn.
oxox



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?