happy!

2010-11-23, 09:50:36 / Kategori: Allmänt
idag är jag på otroligt bra humör, av vilken anledning vet jag inte, kan vara att jag ska ta mig till johan senare idag :D hihi.
Så min dag ser ut så här, tvätta, vika tvätt, ut och springa, städa mitt rum, gå till arbetsförmedlingen, kolla lite efter jobb, fixa med cv, hälsa på farmor och gå till hum. Det ska jag göra innan kl 4 så kanske får sätta lite fart, tidsobtemist (elr hur det nu stavas) som jag är kan det bli tajt om jag sitter här länge till :P haha. Sen halv 5 bär det av till västerås och sedan vidare till stockholm :D iiiiih.
Så blir nog att dunka musik och börja städa nu, hoppas att städfeen hjälper mig ;)

Och imorrn blir det tillbaka till Enköping över dagen och göra nå, vet inte riktigt vad men det märker jag velle antar jag :P





oxox



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?