wonderfuuullll!

2010-05-03, 02:56:06 / Kategori: Allmänt
Ja nu har det inte skrivits så mkt sen jag kom hem i fredags men kan ta en liten snabbis skriv och tala om lite.

I fredags när vi klev av flygplanet kl 20.00 i stckholm kom min älskade mamma och hämtade oss. Jag som saknat att köra bil fick köra hem och sen när vi väl va hemma va det bara att öppna väskan, ta fram kvällen kläder, sminka sig lite snabbt innan det bar av först till beg för att dumpa syrran och sen hem till Dennis för att dumpa mig. Men när man kommer fram visar det sig att Dennis har decka men festen fortsatte, dock va det lungt vilket va ganska skönt. Sen senare mot kvällen så drog jag och Ante ner på samhället för att fixa lite skit, elr ja han skulle fixa, jag hängde bbara med och gloddde.
Sen när det va löst och fixat så visste vi inte vad vi skulle hitta på så gick hem till han så han fick byta skor, sen gick vi hem til mig och hämta mer öl. Sen skulle vi tillbaka, kändes som en evighet att gå! Men vi kom fram till slut :) Så när vi gått en eviget kl typ halv 6 på morgonen så kila vi hem till jhonny och dryga lite.

Sen på lördagen så vakna jag av att telefonen ringde, det va mamma som undra om jag ville ha pizza. Och klart som fan jag ville det så kila iväg och mötte mamma, jonas, fredrik, amanda och robbin för att slänga i sig en pizza. När vi käka klart så åkte jag hem ett tag innna jag bestämde mig för att dra till affären och köpa snus. Så när det va köpt och klart gick jag till jennie för att kolla om hon va hemma men så klart va hon inte det, så satt och gjorde hilde sällskap ett tag medans jag vänta på att jhonny skulle vakna. Bättre sent än aldrig så vakna han, så vi drog in till stan och köpte lite gott att käka innan vå åkte så han kunde käka lite skräpmat som han aldrig gör ;) haha.
När vi kom hem slog vi på en film, tog plats i soffan och drack dricka och käka snarre, va så mysigt så.

Och idag så åkte jag hem runt 5 då muppen körde hem mig, då bestämde jag mig för att jag ville hälsa på maria och skitungen så jag, amanda och robbin tog mammas bil och drog till västerås och gjorde ett besök hos maria som sagt :)

Dock är jag kvart i vancouver tid så kan inte sova.. drygt men va ska man göra.

men men
puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?