update

2010-05-23, 22:44:17 / Kategori: Allmänt
Det va ett tag sen jag skrev vad som hände om dagarna men ska ta lite av min tid dom senaste 5 dagarna.

I onsdags så skulle va dra och träna men blev inte så mkt av det för det stod fel på hemsidan så palla inte vänta en timme på att få träna så jag och lelle drog och käka på lustikulla, sen skulle vi ut och spela fotboll men alla va så tråkiga och orka inte så vi drog och spela frespeegolf istället med stefan. Sen när jag kom hem så hände det inte speciellt mkt.

Sen på Torsdagen så åkte jag och jennie och träna. Sen efter det så åkte vi till Lustikulla och käka, så belv 2 dagars för mig ;) Sen när vi käka så åkte vi ut till lisjö och bara umgicks, prata om allt och lite till. Bara va, så jävla skönt där ute!
Tack jennie för det du skrev på din blogg, vet faktist inte hur jag ska klara mig utan dej heller.. kommer blir ganska drygt vill jag lova!















Sen i Fredags så va jag i skolan först, sen så va det bara hem och fixa och käka sen rulla hem till jennie för vi skulle dra på ölfotbollen på Valsta som börja kl 7. Va en mysig kväll med alla söta människor!
Satt där ett tag iallafall innan vi drog hem till ante och va där ett tag.

Sov kvar hos Jhonny tills lördagen, va där till ca kl 4 sen åkte jag hem för att käka, men blev stopad i dörren av mamma och jonas som skulle hem till bohmen så fick köra ner dom ditt och springa in på ica och köpa en macka och energidricka för skulle iväg och spela frespeegolf med lelle och mattihas. Blev inte att vi spela så länge för lelle va hungrig så vi drog till maistro och käka. Efter det så viste vi inte va vi skulle göra så vi gled runt i hallsta, kika förbi bohmen där mamma och jonas va, så satt vi där ett tag innan jag drog hem och böt kläder.
Efter det så åkte vi hem till lelle, gled runt lite mer i hallsta innan vi bestämde oss för att åka hem till erik. Men det va så jävla trist så vi drog ganska snabbt. Så lelle kila hem och jag åkte hem till Jhonny och Mirre och satt där med dom till sjag skulle hämta mamma och jonas och köra hem dom.  Sen när jag kört dom parkera jag natten hemma hos Jhonny :)

Sen idag så gick vi upp kl 4 för han skulle till jobbet så jag åkte hem och kolla lite på tv, sen nu sitter jag här och gör läxa och lyssnar på musik.

xoxo



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?