time for sängen!

2010-05-10, 23:49:03 / Kategori: Allmänt
Dags att hoppa i säng och slockna ganska duktigt!
Dagen ar varit bra men kvällen sluta i illamående :( så sitter här och har ont i magen.. suck
Man jag, nu har man gjort heta arbeten kursen så snart har man ett kort på att man får utföra sånna jobb (Y) Det va vad som hände i skolan idag, sen efter skolan så åkte jag in till stan och hämta mina linser som hade kommit, sen gick jag och frida runt och kika lite på saker tills hennes pöjk kom så jag körde hem dom.
På stan köpta jag inge märkvärdigt, bara ett nagelack som ska passa mina studentskor och sen en deo. Hade vela köpt nå roligare men är man fattig så är man :P

Sen vill jag så klart gratta Ante som jag redan gjort 2 ggr men gör det igen, GRATTIS TILL KÖRKORTET :D happy for you!

aya nu orkar jag inte skriva nå mer så natti natti
Puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?