seeeeeeeeping time!

2010-05-18, 00:34:24 / Kategori: Allmänt
Jag skulle vilja sova föralltid som törnrosa! gudarna vad skönt.
Men nej skulle inte tro det för imorrn ringer klockan och då är det dags för skola..suck!
aya bara bita ihop, inte långt kvar nu innan studenten. och det ska bli SÅ JÄVLA SKÖNT!

Men idag har jag sendera dagen först i skolan med projektarbetet, sen så blev det dags för religion och efter det så åkte jag, amanda och denise till båtbryggan och satt där tills jag skulle och träna. Ett välbehövligt och skönt pass med träning! gäller ju bara att jag tar tag i det ordentligt som jag sagt i ett år nu typ.. FY MIG! Men imorrn blir det skola igen, först religion, sen projektarbete, sen hum och efter det hem till maria och fira alex som fyller år :)

men nu ska jag hoppa i säng och sova så gott så.
godnatt och sovgott

xoxo



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?