night!

2010-05-04, 23:44:07 / Kategori: Allmänt
Igår skulle det tränas men Camilla behövde hjälp med hästarna så jag och jennie planera att åka ditt istället. Vi fick även med oss finsällskap ut ditt, jo lilllla lelli :D
Du vet henns kommentarer brukar ju vara att, ja men det är ju bara sitta ner och åka med ju? hur svårt kan det va. Jadu det va visst inte lika lätt som det låter, att bara åka med. Haha men det va jätte kul att hon följde med ut!

Och idag har det inte hänt så mkt mer än att jag gick upp, cykla till skolan, hem och sov på soffan ett tag efter skolan innan jag skulle iväg på träning. Så knalla ditt och hade ett boxningspass med söta jennie. Så nu sitter man här innan jag ska hoppa i säng.



Puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?