Home..

2010-05-12, 11:38:51 / Kategori: Allmänt
Idag blev man hemma från praktiken för huvet har börja värka bara för att min jävla nacke ska jävlas! så ja..
Igår hade vi nationella i engelska och det gick faktist ganska bra :) fick g. Sen jobbade jag, ante och dennis på projektarbetet (Y)
När jag kom hem så belv det bara att vända för glömt att jag skulle till hum så fick lov att åka ner igen, men det va ju stängt så då åkte jag och köpte snus och hårfärg istället. Sen så orkade jag inte sitta hemma så åkte och tanka bilen och tog en tripp till lisjö och tänkte, fundera och bara va för mig själv. Bästa stället att vara för sig själv är fan vid vattnet, skogen och alla ljud och tystnaden runt om. Så skönt att bara sitta och vara!

Sen när jag kom hem va det tänkt att jag skulle färga håret men det blev inte så. Blir nog att göra det idag innan elr efter vi har gratta mormor.
Men men nu ska jag göra läxa, hare

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?