hate this fucking shit

2010-05-11, 18:26:07 / Kategori: Allmänt
Den här dagen har börja helt ok men nu suger det riktigt jävla hårt! Fuck this day!

Vet inte vad jag ska göra, vad jag ska säga, hur jag ska bete mig. Allt bara suger fan! Ger tammefan upp snart med allt. Orkar inte lägga ner energi på massa skit som man ändå inte vet hur det blir i slutändan.. känns så just nu!

Skolan orkar jag typ inte ta tag i, känslor mm snurrar med 1000 km/h i mitt huve och dom går inte att bromsa. Jag orkar inte bromsa dom. JAG ORKAR FAN INTE MED DEN HÄR MSKITEN JUST NU! Spola tillbaka allt till första dagen i 3:an och göra om allt, göra allt som jag ska i skolan, sköta sitvationer bättre som jag inte sköt så bra, ändra saker som sagts.
Aya det ska inte ses som ett misstag utan som en lärdom va det en som sa till mig, men fan orka.. Funkar ju så men man ångrar ju ändå.

Allt känns bara förvirrat, Så sjukt förvirrat. Speciellt allt som jag inte kan göra nått åt, nått jag inte kan ändra, nått jag skulle vilja ändra, nått jag skulle vilja får klarteckan på, nått jag skulle vilja se och föstå, nått jag skulle vilja fatta och inte tvivla, nått jag skulle bara vilja känna att så här ska det va, nått jag bara skulle vilja är att känna att det ska va så här, det är så det ska vara!

Men nope! Tankar och funderinga..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?