dags att söva..

2010-05-16, 23:21:45 / Kategori: Allmänt
Idag så vakna jag ganska sent av att jonas kom in och fråga om jag skulle ha käk, så va bara att gå upp för hungrig va jag. Och trött som fan efter trippen till arboga igår kl 3 för att hämta mamma, jonas och ari. Slockna som en stock när jag kom hem!
Tidigare igår så va jag och fira ante, käka lite kakor och smått. Sen  så körde han hem mig och då va det bara in och vända typ för skulle hänga på bella och jennie in till stan på krogen. Va kanske inte den roligaste kvällen på krogen men man fick ju träffa dom söta tjejorna så det gjorde ju inte så speciellt mkt att det inte va speciellt kul direkt.
Sen idag iallafall när jag käka va det bara att hoppa in i bilen och hämta jennie för vi skulle till stallet.
Allt gick finfint i stallet, kusarna va så snälla på ridturen, men eiti kanske va lite hets på slutet men det är ju hon i ett jävla nötskal så förvåna mig inte dett dugg ;) Och malwa va lika duktig som alltid!

Kolla nyss på hockeyn och sveriga vann ju (Y) hihi.
men nu ska jag sova, så god natt och sov gott!





Profffffffs bilden på eiti som moooooahhh (jag) har tagit :D så duktig!

xoxo



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?