:D

2010-05-17, 11:21:12 / Kategori: Allmänt
FAN VA DET ÄR HÄRLIGT VÄDER UTE! man blir bara för glad asså..
Aah just nu sitter man i skolan och väntar på att ante och dennis ska komma men som vanligt går det i SLOWMOTION! Men det är velle som alla andra dagar i vecka med anrda ord så :P
Funderar på om man ska cykla och köpa glass medans man väntar på dom elr om ante tar bilen så kan han få köra mig till affären :D haha. elr så går jag på lunchen innan religionen. Skulle igentligen ha engelska nu men det blev visst inte så, ska ha det imorrn bara den här veckan tydligen. Men gör inget för då hinner man med lite er på projektet.
Aya nu ska jag ut och lapa åt mig lite av det fina vädret innan dom kommer och vi måste jobba, hihi.



Och här skulle det inte vara helt fel att vara just nu!

xoxo



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?