åååh!

2010-05-31, 07:07:40 / Kategori: Allmänt
Snacka om att jag är trött nu! har inte sovit på hela natten. jag och frida blev precis klara med en av dom 2 uppsattserna vi ska skriva till historian som ska in idag. Vill bara gå och dö just nu! SÅ JÄVLA TRÖTT!!!
lelle ringde och väckte mig kl 10 imorse då vi skulle ut och kasta plast i kolbäck. Sen hade jag inte sovit många timmar innan det för va ju och hämta mamma och jonas vid båtklubben för dom hade verit och parta. så kom kanske i sänga runt 4. Visst 6 timmar ska velle räcka kanske men ja.. just nu så är allt skönt att ligga på. Golvet är bäst!

och sen jublar jag då jag vet att jag ska till skolan om 2 timmar och jobba med projektarbetet. fyfan säger jag bara! jag orkar verkligen inte.

aya ska sova på tangentbordet i 2 min medans frida skriver klart nå jävla skit hon håller på med.

xoxo



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?