sooooon!

2010-03-15, 21:32:49 / Kategori: Allmänt
som sagt har jag varit lite dåligt på att uppdatera min blogg på sista tiden, men jag har inte riktigt tid att sitta här och skriva.

men ska velle dra en kortfattat resume om dagen. gick upp halv 9 och chilla runt lite hemma innna jag skulle gå till bussen men som vanligt missa jag den så det va bara att börja knalla ner till skolan från lustikulla, och piss halt va det oxå så tog ju dubbelt så lång jävla tid än vad det brukar, suck!
sen när jag om fram satt vi bara och babbla om nationella proven osv. när lektionen va slut gick jag ner och kolla om grabbarna va nere vid svetsan och jobba med projektarbetet vilket dom va så va där nere och hjälpte till.
efter skolan knalla jag hem till farmor och käka innan jag körde in till stan med pappa och växla lite pengar till pund och efter det åkte vi till sura och hämtade min kusin som red :)
nu är jag iallafall hemma och ska snart hoppa i säng, är så jävla trött!

och en sak till, JAG ÅKET TILL LONDON PÅ ONSDAG MORGON!
skoja inte om att det ska bli spännande!

men men
puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?