sleep time!

2010-03-24, 22:11:18 / Kategori: Allmänt
idag har det varit en jobbig dag! fast jävligt kul med på slutet.
först blev det att ta sig upp tidigt för att komma iväg till praktiken, bussen gick kl 6. sen när jag va där satt jag och svarva nå jävla skit, tog 1 och en halv timme för en bit jävel! gjorde 4 så har bara 7 st kvar...
så blir att sitta och glo på svarven imorrn med, inte kul!
men sen när jag väl sluta blev det att vänta på bussen i 20 min i kylan, sen byta i kolbäck för att komma till hallsta. när jag va framme blev det att rulla in på körskolan direkt och plugga lite innan pappa kom och hämta mig. vi körde upp amanda och robbin till mamma, så jag kila in snabbt och käka medan pappa for och tanka bilen.
Fredrik fyller ju även år idag, GRATTIS :D så blev lite kladdkaka oxå på maten innan vi drog till stan och övningskörde. gick ganska bra förutom att jag och pappa va lika trötta och grava typ hela tiden åt nått värdelöst som några skyltar och ett trist skämt typ :P en oseriös körning sluta i att vi åkte hem för att sova. så här sitter jag och ska hoppa i säng när jag skrivit klart det här.

imorrn blir det praktik igen, sen körskolan och sist men inte minst köra lite till för på fredag är det dags. börjar bli LITE nervös!
men det kan antingen gå bra, elr dåligt. det märker vi, så bara förbereda sig på båda. klarar jag det blir det at fira och klara jag det inte ska jag sitta hemma och deppa med cola och godis! med andra ord tröstäta.

men men nu måste jag sova om jag äns ska ha en chans att komma upp imorrn.
puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?