sleeeep!

2010-03-29, 23:15:09 / Kategori: Allmänt
Har varit en underbar helg, orkar inte dra den men kan ta i stora drag.

Ifredags så blev det körkort för min del, sen när jag om hem så åkte jag ch hälsa på mormor och morfar först i sura, sen cicci innan jag åkte hem. när jag kom hem drog vi till max i stan jag, amanda och jennie för att käka, sen körde vi hem syrran, jag fixa mig lite snabbt innan vi åkte till jennie så hon fick fixa sig lite innan vi skulle tillbaka till stan och fira matte och kicke.
när vi va klara där drog vi förbi josse i klockartorpet och sa hej innan vi åkte ner för att hämta grabbarna för dom ville hem till hallsta. men när jag skulle hämta dom fick jag med mig carro och rebeca istället så körde hem alla till hallsta innan jag vände och åkte tillbaka för att hämta dennis, ante, jhonny och mirre. så körde hem ante och mirre först för ante va tvungen att leta mobil som han slarva bort. sen när dom hoppa av körde jag upp dennis tll sig innan jag och jhonny åkte hem till han och kika film och sussa sött :)

Sen på lördagen blev det att åka hem med bilen till mamma och då fick jag en översakning, en bil :D
va så otaggad för trippen till sala som stod på schemat senare men det va bara sova lite vid tv sen va man igång igen.
vid halv 6 typ elr va klockan va åkte jag hem till jennie för att börja festa lite innan vi fick skjuds till stan och tog bussen därifrån till sala. När vi kom fram så mötte vi Sanna vid liljas och köka innan vi drog hem till tony och förfesta innan statt. Kul som fan va det!
när vi kom till statt blev det prat och dans innan jhonny kom och hämta oss vid 2 :) slockna i bilen hem, sen när vi va hemma gick vi upp till jhonny och sov :) mysigt! förutom att jag somna men det är alltid mys, hihi. men sumeringen av lördag va med andra ord TOPPEN!



men men sen i söndags va det bara bakis time! snacka huvevärk!

blev kanske inte så jätte kortfattat som jag tänkt mej men :P hihi.

idag va det skola, inte speciellt kul.
imorrn blir det skola, sen dra och träna med bästa Jennie :D



men nu ska jag hoppa i säng och kolla på en serie, natti natti

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?