I say no!

2010-03-07, 20:52:21 / Kategori: Allmänt
ja helger blir inte alltid som planerade vilket kan vara bra.
fredags blev inte som planerad, lördag blev inte det och idag.. kanske. men iallafall så skulle jag träffa jennie i fredags men kom lite imellan så kila hem till ante och kolla på när han och hans bror lira bordshockey,sen när jag skulle kila hem kom jag inte längre ner än till jhonnys dörr, så vi kila in och kolla på film osv innan vi somna skapligt sent. sen på lördagen så gick jag upp ganska tidigt och drog ut med pappa och körde. sen senare blev det att gå hem till en ledsen jennie och bara vara. senare på kvällen/natten skulle jag hem till ante men blev dock inte så. jag kila hem och kolla tv innan ag slockna.
sen imorse så vakna jag först vid 11 så snacka lite med jennie i tele innan jag somna om igen ch gick upp kvart över 1 för att dra ut med mamma och köra.
när jag kom hem blev det att käka lite, sen ska jag hoppa in i duschen snart och käka lite till. känner mig depp, men vet ej vf så då äter vi lite, det låter bra tycker jag. haha tröst äta funkar alltid fast bara till en viss gräns.

imorrn blir det först skolan, sen körskolan och plugga, efter det blir det antingen att köra med pappa elr träna. vi får se, annars blir det att köra på tisdag. men men ska kolla lite p tv nu innan duschen

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?