home sweet home

2010-03-31, 22:20:00 / Kategori: Allmänt
Inatt sov jennie över hos mig, så vi käka tårta för pappa fyllde år, sen spela vi lite wii innan vi somna.
Sen idag har jag varit på praktiken, va ju inte det roligaste en det får la duga.
sen när jag kom hem drog jag hem till mamma och betala mobilräkningen, och sen hade jag fått ett brev om att körkortet hade kommit så åkte och hämta det, sen efter det var upplockat åkte jag och hämta fia vid station sen gled vi till ramnäs och hälsa på :) fick träffa sur elita oxå ;); men hon är lika söt som alltid ändå, haha.

men nu är jag hemma och ska hoppa in i duschen när pappa är klar, sen blir det att slå ner huvet på kudden för idag, är inte LITE trött inte, nej nej.

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?