hmm

2010-03-02, 14:21:27 / Kategori: Allmänt
lite uppdatering här kanske, har inte skrivit på ett tag.

i fredags drog jag, jennie och lelle till pluto osv, träffa maria där osv, kan ju tala om att det va ganska mkt folk..
sen när kvällen rullat iväg så gick vi till donken innan vi hoppa på nattbussen hem.
när vi kom till hallsta kom ante och dennis för att möta mig vid bussen, sen kila vi hem till jhonny och satt där.
senare när mire kilat upp till sig hoppa jag in i duschen osv, sen så slockna jag ganska fort efter det.
sen i lördags vakna vi kanse runt 6 och då blev det att glida till maistro och köpa pizza, sen hem och kika på film, kolla typ på 4 filmer :P en va super kass så orka inte äns lägga nanet på minnet.
sen när vi kolla klart på dom va kl kanske 4 på natten så jag och jhonny kila ner till han och kolla på en till film som gick på tv, den va inte lite ofräch inte! haha.
men men sen vakna vi kanske runt halv 1 för jhonny skulle iväg med ante till örebro osv, men vi ganska sega på att komma upp så dom kom inte iväg fören 3 typ fast dom skulle åkt vid typ 1 :P
så dom körde hem mig innan sen drog dom iväg.
när jag kom hem så gjorde jag inte så mkt, kolla på sol stollarna, käka godis och drack en jävla massa dricka innna jag hoppa i säng och dog.
och igår så vakna jag ganska tidigt så la mig och plugga teori till körkortet innan jag kila ner till körskolan och plugga mer :P
när jag va klar där kila jag hem och hämta kläder för att sedan dra och träna.
iadg blir det samma sak, först ner till körskolan som jag ska dra nu och sen hem och hämta kläder innan jag dra och tränar med jennie :D

men men måsta kila.
puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?