work work work

2010-06-22, 23:09:44 / Kategori: Allmänt
Som vanilg har man jobbat idag, men lyckades försova mig en timme så kom lite sent dock. Och varmt så in i helvete va det att stå och svetsa! inget jag önskar att det är imorrn, va lite halv jobbigt. klara av att göra typ 10 st sen va det bara av med allt och vila för svetten rannn. Så imorrn blir det jobba igen, så ska hoppa i säng nu, men först duscha.

Dagen slutade toppen iallafall. Åkte hem en sväng efter jobbet, sen åkte jag och hämta lelle så drog vi till båtbryggan och satt där. Snacka om lite av varje och mös i solen :) sen tog jag mig en spring/gå tur runt typ hela allasta, så känner mig jätte duktig. Imorrn blir det att först fira min syster som fyller 16 år :D GRATTIS! Sen blir det att åka ut till kajsa och ta en sväng på min bebis mimmi :D

men nu ska det sovas!

xoxo



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?