kallt!

2010-06-08, 00:19:54 / Kategori: Allmänt
Idag blev mitt första kvällsdopp med Ante pante :D kallt som fan va det vill jag lova, och en viss sak kunde inte låta bli att putta i mig! va ska man säga, killar ;) haha.

Idag va vi iallafall och käka pizza med klassen, sen drog jag lelle och frida in till stan och kolla lite kläder. Frida skulle köpa shorts och klänning. Jag hitta en SKIT SNYGG klänning som jag bara älska som Frida köpte :) Tilda med bästa smaken va ju med och valde så klart hon hitta nå, hahahahha!
Sen när vi kom hem så släppte Frida av mig och Lelle vid mig så vi kunde ta min bil och åka hem till Jennie mandelmassa och snacka lite skit. Sen när vi va klara där så blev det att hämta syrran och skjudsa henne lite innna jag fick lägga mig på soffan en stund.
Sen blev det så klart datorn och ideer om att bada, och turen jag har är ju att nån följer med oxå :D offret blev ante som sagt, hihi.
Imorrn blir det att jobba det sista på projektarbetet osv.
Sen är det Onsdag och då ska vi åka hela klassen och klä vagnen till studenten.. Fun Fun Fun!

SEN SMÄLLER DET!
Studenten är inne, på Torsdag är det slut!

Campange frulle hos mig som börjar kl 6 på morgonen. Sen ska vi till skolan och fotas 20 över 9 och en massa mer innan vi springer ut kl 1! :D
snacka om att ma längter!

men lite konstigt känns det, men har ändå gått 12 år i skolan och nu är det slut om man inte vill plugga vidare. Känns så jävla mysko!



nej nu ska jag ner och käka.
xoxo



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?