yeeeeey

2010-01-19, 13:11:51 / Kategori: Allmänt
jippiiii.. sitter och pratar om mitt liv tills sommaren kommer och det ser fan inte kul ut!
läxor i mängder, jobb, körkorts plugga,träna mm. hur fan ska jag orka med allt?
så jag skriker bara JIPPI och YEY!
men men ska snart tilbaka till skolan, har haft en lektion och nu sitter jag hemma och väntar på att nästa lektion ska börja, inte funny. sen blir det hem och plugga historia innan träningen ikväll och efter det blir det hem och plugga till provet på fredag. imorrn blir det att jobba sen plugga och på torsdag blir det att jobba, sen sjukgymnasten och efter det så far jag till sura hem till frida och pluggar igen.. men sen är det ÄNTLIGEN helg igen :D

men men nu ska jag börja göra mig klar till skolan igen :P hihi
puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?