lurk på bruk

2010-01-24, 20:17:20 / Kategori: Allmänt
helgen har la varit toppen om man ska bortse från min lilla promenad idag för att jag va arg, men den räknas inte ;P
va ut i fredags men nina, jonte, terkan och några till. sen träffa vi johanna och hennes polare där inne, plus att vi träffa maria mm. va en riktigt nice kväll förutom att jag slet sönder fickan på min jacka, tappa bort mina skor och seen min tröja. men sånt får man la stå ut med när man ska ha kul, finns ju nytt i affären :D
igår så låg jag bara på soffan till ca halv nio på kvällen innan jag rulla ner ett tag till pappa och vänta på att stavis skulle komma hem. så när han va hemma kila jag hem till han och kika film med han och norpan. kollade på två konstiga filmer, men dom va la bra ändå.
sen blev det att dra hem till pappa igen ca kl 1 och vänta på att nattbussen skulle komma så man skulle ner och möta fredrik som har tagit sig hem efter en lång tripp utomlands.
så medans jag vänta kika jag och pappa på svampbob och drack te :)
sen idag så kom jag hem runt 1 kanske och då laga jag och mamma pizza till familjen :D MUMS! när vi va kalar med det blev det att kika lite tv innan jag gick till datorn och fixa läxa, sen blev det att hämta amanda i berg och nu sitter jag här igen och ska fixa lite läxa innan det blir att kika på johan falk.

och en annan sak, pappas tjej karen och alla har åkt till akuten nu så snart har jag en liten sladd syrra :D så happy, ska bli så kul och se hur den filuren kommer att se ut.
så har ett happy happy moment! (Y)

men men
puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?