kjhshlkjhgfghjj

2010-01-17, 19:05:14 / Kategori: Allmänt
TRÖTT!
igår va jag iallafall ut och hade superkul med dennis, rickard, frida, bullen och johanna på krogen (Y) var riktigt kul.
dagen starat med att jag sov hos jenni och vi gick upp kl 9 bara för att dra och träna, efter träningen va man skapligt död och d va det bara göra sig klar för att dra till stallet och rida på en tokig ponny. sen när vi kom från stallet va det hem, duscha, slänga i sig mat, cykla till affären innan jag styrde hem till johanna. vid 8 tog vi bussen till stan där mattias hämta oss på station och skjudsa hem oss till han där frida vänta. vi spelade spel, drack och hade kul innan vi rörde oss till krogen där vi hade mer kul :D sen va det dags att ta bussen hem och när jag kliver av ringer jennie och är ledsen så jag och farmor åker och hämtar henne halv 4 på natten typ ;) sen när vi kom hem sov jag kvar hos henne och vi låg och snacka om lite av varje på gott och ont, tankar och saker som hade hänt under kvällen. sen somna hon vid halv 6 så jag knalla upp och gjorde lite sit innan jag med slockna som en sock i sängen. sen vakna vi vid 3 så då gick vi upp och käka lite sen kolla vi på nya amarican pie the book of love, den va ganska kul men inte så mysig på vissa ställen.. sen skjudsa jennies mamma hem mig så här sitter jag och dricker cola och väntar på atta pappa kommer hem så jag kan åka ner och köpa nytt snus.
karens föräldrar kommer även idag så man får träffa dom för första gången idag, lite läskigt vill jag säga!



haha fulla och glada som vanligt, och det va ju inte lite varmt där! nej nej...

men men orkar inte skriva mer nu

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?