Halloha

2010-01-20, 21:59:51 / Kategori: Allmänt
konstigt nog är ja ganska happy just nu.
idag blev det iallafall att gå upp halv 11 och käka frulle innan jag rulla iväg till jobbet halv 1 och körde 5 och en halv timme innan jag kila hem och käka. sen blev det så klart att kika lite tv och ta en snabbis vid datorn innan man hoppar i säng igen :)
imorrn blir det att jobba igen inan jag ska till sjukgymnasetn halv 4 och sen ta tåget till sura för att plugga med frida inför provet på fredag, känns inte som att det kommer gå så lyckat med tanke på att jag inte gör ett skit men ja..
men nu ska jag iallafall hoppa i säng och försöka görs lite åt den saken genom att läsa lite tråk om antiken, fortiden och medeltiden (N)

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?