...

2010-01-04, 23:14:02 / Kategori: Allmänt
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAH det finns fullt med löjligheter här i världen, vissa är ju änglar och andra inte ;)
men idag så har jag iallafall varit på bio med min moster, kollade på SUPER BRA avatar, och då menar jag SUPER BRA!
vaknade halv ett idag och då satte jag mig vid datorn, sen börja jag fixa mig och knalla ner till bussen som gick kl 4. när jag kom fram hämta jag biljetterna och sen kila jag runt på stan en stund innan maria kom ner.
kollade som sagt på Avatar innan jag tog bussen hem halv 10. men så klart skulle det ha hänt nått på E18 så stod stilla där ett tag innan vi rulla vidare till hallsta. så nu är jag hemma och ska ta mig nått och käka osv.
blir nog att kolla på en film, äta och sova :D

men men
puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?