come on girl

2010-01-05, 13:35:28 / Kategori: Allmänt
vaknade för en stund sen och då käka jag frulle med karen och snacka lite skit om allt möjligt.
sen kom pappa hem och då satt vi alla och snacka lite, så ska snart dra hem till mamma och börja jobba ite på alla min läxor hade jag tänkt :P
ja sen får vi se vad som händer ikväll, om det händer nått elr om man bara ska ta en slappdag och inte göra ett skit. börjar få lite ångest för att skolan börjar på fredag oxå.. usch!
men nu är det bara fram till juli sen är det feting student som gäller :D wiho!
slippa skolan och börja med lumpen (Y) härligt!

nu ska jag iallafall göra lite nytta och packa mina saker och ringa jonas så han får hämta mig med alla saker ;D

puss&kram

Camilla Broström

shit, vilken cool header du har=)



2010-01-05, 14:01:04 URL: http://camillabrostrom.bubbleroom.se

rebecka

cool header!



2010-01-06, 02:49:39 URL: http://rebeckaasiurumaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?