(Y)

2010-02-22, 21:16:57 / Kategori: Allmänt
börja med att man gick upp imorse och hade samma konstiga känsla i magen som igår. käka dock lite frulle sen glodde lite på tv och sen snabbis vid datorn blev det så klart innan jag drog till skolan.
engelska som första lektion, sen blev det att dra hem för att hämta psykologiboken som jag skulle lämna tillbaka plus passet som min engelska lärare skulle kopiera för lite info för att jag ska kunna åka till London (Y)
sen blev det att gör omprov i naturen, hoppas på att det gick bra.
när jag gjort provet blev det att vänta på att religonlektionen skulle börja och sen blev det att gå till gymmet mad lelle.
när vi gymmat klart drog vi och käka hamburgetallrik inna vi drog till HSK för att möta jennie för lite mer träning. jennie och lelle körde dock bara en timmes pass med step men jag stanna och körde bodypump efter så blev ett pass på två och en halv timme för mig (Y) känns ju toppen nu iallafall :D hihi.
imorrn blir det att gå upp ganska tidigt för att åka med mamma till sura när hon drar till jobbet. så får hoppa över första lektionen för jag ska träffa mupp johan innan han drar tillbaka till bangkok elr hur det nu stavas.
men får ta bussen så man hinner tillbaka till engelska lektionen iallafall, ligger inte så bra till där så bara att ta sig ditt och le :P haha
men men nu ska jag duscha och käka sen börja på en ny underbar läxa (Y) kryllar ju fan av läxor just nu! suck..

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?