smoothie time

2010-02-16, 21:51:24 / Kategori: Allmänt
just nu sitter jag och snaskar på en jätte god smoothie som karen har gjrort medans jag sitter här och glor. blev nyss klar med läxa så blir nog att slå ner röven vid tv snart, eller kolla på nå skit på datorn.
annars har det inte hät så mkt idag, va till skolan sen blev det att gå hem och börja med tråkiga läxan, men tog en lite paus i det hela och gick en promenix med min sötnos jennie innan det blev ham och sätta igång igen så man blev klar.
skulle dra och träna men hann inte med det om läxan skulle blir klar så gick en timme med jennie som sagt istället för att träna 2 timmar osv :P hihi. nog för att det inte bara hade varit LITE skönt och dragit på boxen men så kan det va när man har annat och göra.
sen kan jag ju oxå på peka att jag inte har LITE träningsvärk heller efter gympasset igår, nej nej. kan ju för fan nappt skratta utan att det krampar.
men har inte så mkt mer och säga nu så

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?