school

2010-02-09, 13:15:22 / Kategori: Allmänt
upp imorse och dra sig till skolan med trötta ögon så klart. hade religon första lektionen då jag satt och kolla på raw, hinduismen är inte nå som intresserar mig så blev lite segstartat men fick iallafall lite gjort :P
sen blev det att stoppa i sig lite mat innan jag och frida rulla till kanthal för att hämta nå papper som hon skulle hämta. när vi drog tillbaka hoppa jag av på samhället för skulle handla lite nödvändigt till dagen, jo snus.
så nu sitter jag hemma och väntar på att engelska lektionen ska börja och sen blir det att kila ner till körskolan och plugga lite innan träningen :)
blir det inte box så ska jag nog dra med amanda till gymmet lite senare, om hon vill förstås.
annars vet jag inte så mkt mer om vad som händer idag mer än detta.

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?