I don't understand..

2010-02-21, 23:41:10 / Kategori: Allmänt
har haft en konstig känsla i magen hela jävla dagen, nån nervositet elr, har inte en aning. känslan skrämer mig lite när jag inte har en jävla aning om vad det är!
som en klump i magen, skagig och tänker på alla möjliga konstiga saker.
stämningen här hemma har inte heller verkat så speciellt bra, fattar nada.
skumt som fan är det, hatar att ha nån oro elr va fan det ska verka vara när jag inte vet vad det är elr vad det handlar om elr vf jag äns har den känslan. sitter och skakar som ett jävla as, har typ världens största klump i magen osv.
får se om jag äns kan sova sen elr om allt mysko bara kommar snurra i huvet, det är verkligen allt och inget som snurrar i mitt huve för tillfället. börjar få huvevärk oxå på det (Y) känns toppen det här!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?