homework...

2010-02-15, 21:30:24 / Kategori: Allmänt
sitter nu och gör lite tråkig läxa som ska vara inne imorrn, men kollar ju så kalrt på os samtidigt så lite nöje är det i det.
sen får man ju inte glömma musiken <3 vad skulle jag göra utan den!
men i helgen så blev det så kalrt skolan först, sen blev det hem och göra lite läxa innan jag gjorde i ordning mig till krogen, skulle ut med lelle och ewe (Y) hade en skit kul kväll.
sen på lördagen blev det att göra mer läxa innan jag drog till stan med josse, början blev velle inte som planerad för min del men det löste sig sen :) blev iallafall att dra hem till micke och träffa han, calle och jagger.
senare under kvällen gled vi ner till stan och dom gick på oliwer medans jag och josse drog till baren som silk har.
när det stängde så drog vi och käka donken innan vi möte upp calle ch gänget.
josse drog hem med nattbussen och jag blev kvar med mupparna i stan, vi gled till saffets så dom unde käka innan vi åkte hem till micke igen.
blev att hoppa i säng gansa snart man kom hem, och jag hade skaffat mig en ny bästis ;) jack, mickes hund. haha ahn tycker visst inte m tjejer så mkt men vi blev bästisar efter lite bus så han sov hos mig ett tag sen kom han och väckte mig när han tyckte det passa och detva ganska tidigt jag fick mig en morgonpuss.
sen när man väl klivit upp efter ett tag under täcket och bara dragit sig så gick vi till pizzan, grabbarna skulle käka. sen när dom va klara knalla vi hem igen och dog på soffan innan vi beställde pizza ;) haha, snacka om att moffa.
men runt 7 typ så körde calle hem mig innan han skulle dra till jobbet.
så väl hemma blev det att slå sig ner med läxan innan jag slockna med huvet i boken, och det va fan bokstavligt huvet i boken ;P
pappa kom in och väckte mig för jag satt/låg och sov, typ som ungar med röven i vädret.

idag så har jag haft studiedag och då blev det så klart att fortsätta med läxan innan jag drog till gymmet med syrran, och sen hem, duscha, käka, kika os och nu sitter jag här, ska göra läxa, kollar fortfarande på os och lyssnar på musik :P
funderar på och dra till gymmet imorrn innan skolan, börjar ju ganska sent, sen dra och träna box med jennie senare mot kvällen. men får se om jag orkar ta mig upp och komma iväg till gymmet imorrn bitti.
men men nu ska jag fortsätta med det tråkiga..




puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?