hate this!

2010-02-20, 21:35:04 / Kategori: Allmänt
sitter nu hemma och dör!
jävla fitt läxor och skolan gör mig bara deprimerad. 

igår va jag iallafall hemma hos ante, elr först gick jag förbi lelle innan jag gick till ante. blev det att börja dricka lite och sen kanske det blev lite mkt. elr ja kanske inte lite heller, hade deka i tv-rummet fick jag höra imorse. haha fan va jag är duktig.
sen slagga jag hemma hos jhonny, som vanligt sov vi inte fören mot morgonen, slockna vid 8 imorse osv.
sen låg vi och drog till ca 3 då jag knalla hem i snöovädret.
blodsockerfalla hade jag oxå när jag knalla hem med cykeln och skit, va inte lite skakig när jag klev in hemma.

men men nu ska jag deppa lite mer framför läxboken..

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?