happy yeeey

2010-02-05, 09:21:54 / Kategori: Allmänt
va ett tag sen jag skrev här, så nu ska jag skriva lite skit om gårdagen osv.

igår så va det att gå upp tidigt för skulle till körskolan kl 7 för att åka till halkan i stan. Mimmi körde in till stan, sen när vi kom fram knalla vi in i teori salen så dom fick säga några ord innna det blev att hoppa in i bilen och börja sladda runt ;) KUL SOM FAN va det!
garva gjorde vi en del när det bara snurra och inte gick att får stop på. fick nå övningar som vi skulle göra men gick inte så bra att lyckas när hon lyfte upp röven på bilen så man bara gled när man bromsa, sen as kul i kurvorna då det snurra ganska mkt för mig bara för att jag gasa i kurvorna. sen va sista turen mimmis och då blev det att trycka på gasen, satt i snövallarna 2 ggr ;) haha.
sen va det att kolla på en film, fan va jag garva när dockan i rilen blev fetting mos när den smälde in i ett träd i 90 km i timmen ;) kanske inte ska garva då men såg ju så kul ut.
sen när vi kollat på den så drog vi ut i garaget och fick sätta oss i en bil som snurrar upp och ner bara för att man ska få känna det, ville inte först men sen sa mimmi att vi skulle göra det så jag följde med och gjorde det. skapligt läskigt det va när den snurra runt men när man väl va upp och ner va det inte så farligt :P hihi.
sen när jag kom hem blev det att dra och jobba, så jobba 4 timmar innan jag fick dra hem.
slockna halv 11 igår och upp tidigt för att knalla till skolan, så här sitter man nu.

senare idag blir det att dra hem och plugga innan jag ska leka med jennie :D
och imorrn blir det att träna, sen stallet, sen plugga och till sist en tur till SALA :D jippi.

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?