Jag siktar mot toppen!

2010-12-16, 12:27:52 / Kategori: Allmänt

Nyss packa min väska inför resan till varmare delar av världen (Y) Ska sola och bli hur brun som helst!!! Va hos tandläkaren 20 i 8 idag, sen gick jag hem till farmor ett tag och sen åkte jag hem och packa. Sen kom jag på att jag måste ner till samhället igen och köpa lite skit på apoteket innan jag åker så ska ner igen och sen hem :P Får se vad jag hittar på när jag kommer hem, blir nog att lura lite vid tv, möjligen sova lite :)
Måste även komma på ett sätt att få Nyqvist väska till enköping.. Får kolla om mamma och dom vill svänga förbi så jag kan lämna den i vakten inatt elr om jag måste fixa det innan vi åker. Kan bli lite körigt :P haha. Men det löser sig alltid på ett elr annat sätt gissar jag.


Kommer hem igen på julafton och då får jag troligen träffa sötnöten min! iiiih.. Jag är kär :D  

Nu längtar jag bara till solen! Kollar ut igenom fönstret och allt man ser är mer jävla snö som faller ner på baken.. suck!





xoxo




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?