I like

2010-12-01, 12:06:21 / Kategori: Allmänt

Har man hoppat av det militära livet. hoppade av i måndags, så det känns lite mysko.. My big family ligger på en ö i stockholm skärgård och här sitter jag, fast lite glad att jag inte är där, hade totalförfrysit mig! Nu är jag i stockholm men ska snart hem och då ska jag förbi arbetsförmedlingen och kika lite sen ska jag hem och lämna packning osv. får se om det blir att åka in till stan imorn och kolla lite jobba.

Saknar 102 pluton men ska så klart hälsa på dom på besöksdagen och laja med dom när dom muckar!

Och på fredag blir det tillbaka till stockholm med jennie och så ska vi boa hos baby över helgen och parta på fredag :) hihi

vet inte riktig vad jag ska skriva men höra

 

I like the way, the way you shake your ass around me
I like the way, the way you swing your hips around me

 

 

xoxo




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?