zdxfcgvhbjk

2010-04-24, 08:51:30 / Kategori: Allmänt
nej nu tänker jag fan vara bitter ett tag! sitter fast i kanada på söndag när jag fyller år, som jag igentligen skulle ha firat på en kryssning med fia till riga.. DET HÄR SUGER LIKA MKT SOM EN GAMMMMAL RULATOR MED 2 HJUL SOM SJUNGER OPERA! suck. Grattis Tilda, du sitter fast på andra sidan jorden, utan vänner och med en hund (dock söt) men det hör inte hit nu. Va ska man säga mer än, far åt helvete vulkan jävel, hoppa i sjön för fan.

nej men se positivt, du har en chans att se kanada, träffa MER släktingar.. MEN JIPPI, som man inte fått nog av det lixom? hjärnan spriker fan av en massa jävla nya ord, fraser och bla bla bla på engelska. Nej men du, leeeeee, va glad, skratta! Allt blir så mkt bättre då, förutom att tanken JAG VILL HEM finns längst bak i huvet tame fan hela tiden. Men det gör ju inget.

så nu har jag fått det sagt, ville bara skriva av mig lite så det kanske låter värre än va det är. Alla är jätte söta här, trevliga och berömmer än för att man tydligen snackar bra engelska, så det är velle positivt (Y) Äta skitmat tills man spricker får man göra iallafall, vette fan hur många liter cola jag och amanda har druckit nu på 2 veckor. Några liter om man säger så! käka 100000 påsar chips, efterrätt på efterrätt varje dag, glass och frukter/bär och en massa mer. så väger man 10 kg extra när man kommer hem skulle det inte förvåna mig ett piss. Så kan ju bara säga att det är dags att ta tag i träningen med stora setg när jag kommer hem, kan inte slöas nå mer här inte. Skola och träna på veckorna, plus träna, läxor och roa sig på helgerna. Men måste verkligen ta tag i skolan när jag kommer hem, samma med träningen. Det här funkar inte så mkt längre, bara massa skitmat och inget gjort mer än att håla koll på programen på tv typ.

Och en sak som stör mig SÅ mkt är att jag inte kan kolla på Vampire Diaries här!  Står nå skit om att det inte går att kolla för att jag är i ett annat land, men ja! aya, får velle ladda ner det när jag kommer hem elr nått, men ändå, skit kul att inte kunna titta.

aya nu blev det här ett bla bla inlägg ;D
ska kolla andra avenyn med syrran nu så hörs

puss&kram

Maria D

Puss på dig sötis! Ni är hemma snart och då känns allt bättre...tänk på att det är bara några få dagar av ditt liv. Försök göra det bästa av situationen och njut av din födelsedag. Ses snart! KramKram



2010-04-24, 11:07:35

Emily (pumba)

Om du är så missnöjd så kan vi lätt byta. Jag vill fan till kanada! :)



2010-04-28, 14:20:58



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?