water and more water

2010-04-22, 05:06:00 / Kategori: Allmänt
Som sagt är jag ute i en stuga på en ö utanför vancouver.
Så det vi har liva upp med lite golf och boll idag. har aldrig spelat golf förut men man måste ju prova det med så nu är det gjort och det va inte så jätte tråkigt som jag trodde att det skulle vara, va faktist ganska kul :) nni skulle ha sett hur vi såg ut när vi skulle skjuta iväg bollen. iallafall jag, missa 100000 ggr innan jaf träffa den och fick iväg den.. krångligt, men roligt som sagt. och amanda hon hade otursdagen ideg elr nått, först leriga skor, fast det fick vi alla, sen gjorde hon illa handleden, sen tummen och efter det när vi skulle åka hem och hon skulle låsa upp bilen fick hon en stöt så fingret börja krampa ;) hahaha.
sen när vi kom hem från golfen så spelade jag, amanda, dave och pat boll medans pappa och karen gjorde mat.
så nu har vi käkat och jag sitter och dricker öl och ska kika på film med amanda :)
får se vad som står på schemat för imorrn.







lite bilder från veckan :P

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?