vulkan fitthelvetes jävla hor fan!

2010-04-16, 23:28:44 / Kategori: Allmänt
aah här sitter man i kanada och vill åka hem, men så klart ska en vulkan fan bryta ut på island så man kanske inte kan flyga hem i värta fall på söndag! YEY OCH SÅ MKT JIPPPPPPPPI! saknar alla hemma, saknar min mamma, jonas, jennie, mupp grabbarna osv.. men men man får velle så det ljsa i allt, jag kanske har en chans att se mer av kanada, njuta av det fina vädret och den fina naturen.
har ju shoppat oxå så det är ju funny. köpte lite mer skit igår, ett par jeans, en tröja och en ny fondation elr hur fan det nu stavas, den är iallafall från cover girl ;) hahahhahaha..
så nu har man duscha, träffa nå släktingar till karen, fast man har ju träffa alla möjliga släktingar den här veckan. men iallafall så ska jag ner och föna håret nu, sen fixa lite innan vi glider ut och njuter av solan! så sjukt fint väder här idag.
aya ska lyssna lite mer på musik innan jag glider ner på nedervåningen för att börja med fönande.

haha sitter och äter godis maskar oxå :D dom är sjukt goda, går inte att sluta trycka i sig.
aya komer velle upp bilden nån dag på lite skit av varje härifrån :) hihi

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?