suck it up princess

2010-04-27, 04:34:21 / Kategori: Allmänt
Nyss käka, så nu sitter jag och lyssnar på musik, kollar fejan osv. ska velle ta och sätta mig med lite läxa, känns ju kanske lite dumt att komma hem med det och sen ba, nej man du, jag hann inte? haha troligt!
så ska vella kanske ta tag i läxorna som sagt som jag har med mig och visa att jag är en duktig flicka ;P haha


There might have been a time
When I would let you slip away
I wouldn't even try but I think
you could save my life

Just don't give up
I'm workin' it out
Please don't give in
I won't let you down
It messed me up, need a second to breathe
Just keep coming around
Hey, whataya want from me
Whataya want from me
Whataya want from me

Just don't give up on me
I won't let you down
No, I won't let you down




Men ska nog njuta lite till av musiken innan jag börjar med det tråkiga,
 urtråkiga, skittråkiga!

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?