sleeping time for me..

2010-04-28, 12:03:57 / Kategori: Allmänt
Idag va jag, amanda och pappa på ett museeum här i vancouver och kolla på gamla saker som kommer från tiden då indianerna bodde här utan att allt nytt var byggt osv.
Sen efter det så åkte vi hem och käka korv med bröd, mätt blev man så jag slockna ett tag på soffan medans dom andra käka middag. När jag sen vakna så viste man fan inte va man skulle göra, rastlös utavbara satan så vi bestämde att vi skulle rulla iväg och hyra film. Jag hyrde en jättemysig film som jag gilla skarpt! baserad på en bok och dom filmerna brukar vara bra.
Sen kolla jag och amanda nyss på andra avenyn innan hon hoppa i säng.

Men nu börjar klockan ticka iväg här så det är nog bäst att bädda ner sig och sova precis som min kära syster har gjort.
så god natt och sov gott



puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?