sleep time kanske

2010-04-23, 07:36:04 / Kategori: Allmänt
Spela nyss kort med syrran, först dam sen 500 :D det var funny. Så nu sitter vi här och kanske ska kolla på en film elr nått, vad tycker du amanda?
tror hon tycker att vi ska göra det om ett tag. tills dess så blir det nog att kika runt lite på internet osv. annars ska jag kolla på omgivningen här i huset. nej men, trött är man, men jag har ju en big monster i kylen så det ska nog gå att fixa på ett litet kik. jag och amanda köpte en stor, och då menar jag stor monster energi dryck idag. det va 710 ml, så det är en del att dricka, om inge annat blir man nog ganska hyper när man druckit hela den. får nog bli så om jag inte tar en till öl :D hihi



puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?