happy!

2010-04-25, 07:59:06 / Kategori: Allmänt
nojd och glad for morgondagen (Y)
Tartan utvald, maten till kvallen ar oxa vald. sa nu vantar man pa att fa kaka lite mer skit som tarta ;) sen bestaller jag nog smorgastarta hemma sen nar vi ska fira mig, pallar nog inte sa mkt mer gottigodis och skit sen nar man ar hemma med tanke pa hur mkt sant man atit har!
Sen ar jag jatte glad, for jag fick ganska fina sms av en gullig sak dar hemma :D hihi, det gjorde min dag vill jag lova.
Och en till underbar sak ar att det ar fan inte langt kvar tills jag far aka hem! :D :D :D JIHOO Traffa alla mina underbara personer dar hemma! men blir inte sa speciellt mkt hem och vila pracis, kommer ju som sagt hem pa valborg sa det ar bara tutta och kora dirr (Y) en kall norrland sa ar man pa hugget for en hemmaplans fast mad grabbarna och tjejerna. Och jennie du ska med pa festen i hallsta nar jag kommer hem, bara sa du vet ;) haha.
men men nu orkar jag inte skriva mer har, finns ju inga sista bokstaver sa lite halvdrygt for den som ska lasa det har och skriva skiten oxa!
puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?