Canada today

2010-04-13, 06:15:09 / Kategori: Allmänt
Ja, i fredags åkte men till flyget som skulle lyfta från arlanda till london för att sedan byta där till flyget till kanada. så här är man nu och har och ska snart hoppa i säng medans alla hemma ska åka till jobbet typ.
men vi har kollat runt lite i vancover igår och i förgår, och idag va vi på stan och shoppa lite i sjukt stora köpcenter mm.
hittade iallafall ett par skor, jeans och solbrillor. lägger in bilder sen nån gång när jag orkar men inte just nu, är skapligt trött. måste koncentrera sig typ hela tiden för att lyssna på alla som pratar med en osv, så man blir lite trött i huvet efter en dag med en massa prat, men det återstår en vecka av koncentration så kommer nog vara ganska död när jag kommer hem.
men vi har kollat på en massa olika saker bara på dom här få dagarna och mer kommer det att komma :)
ska försöka att uppdatera lite oftare av vad som händer här men vette fan om jag kommer orka så ofta, när klocka närmar sig 8 så är man skapligt trött! man är fortfarande kvar i svensk tid lite gran men det börjar att ge sig så man kommer sakta in i deras tid, sen när man kommer hem ska man orka ställa om sig till det vanliga igen ;) kommer bli ganska jobbigt gissar jag.
men jag trivs jätte bra här, är som en liten sagostad med alla mysiga hus osv.

men nu orkar jag inte skriva mer, hare

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?