you know

2009-09-12, 20:23:03 / Kategori: Allmänt
så nu va jag klippt men tror det blir lite mer klippa innan jag blir helt nöjd. ska bli lite kortare så det blir lättare att fixa det som jag vill ha det hihi. men annars är jag nöjd, kul och tästa nått nytt ;P

blev iallafall att fia och elita stanna typ till halv 3 sen kom roffe och hämta dom.
fick skjuds till sari som skulle klippa mig sen sattes det igång. ramla hår tuss på hår tuss, för en stund hade jag lite ångest men vafan, man måste ju testa sig fram.
blir velle att slappa framför tv ett bra tag sen får vi la se om det händer nått, kanske film.
jossetösan flytta till bolänge idag :( men hon kommer snart till hallsta igen så :D hihi..
och sen är det bara 5 dagar kvar till min söndertjatade kryssning. dagen innan blir det självklart att dyka på färgburken och fixa lite freacha ferger i mitt hår ;P

aya nog om detta, hörs la mer sen
puss&kram






Jonte

Riktigt snyggt



2009-09-13, 01:51:16



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?