yes, i can see you

2009-09-16, 19:01:46 / Kategori: Allmänt
nästan packad och klar för avfärd till sura. blir ett stop vid willys för att köpa hårfärg innan jag landar hemma hos fia för natten och imorrn bär det av till båten i stockholm. gissar att fia är precis lika peppad som jag är.
blir ut och springa lite när jag kommer till sura medans fia är på cirkus om inte hon ska med så klart för då blir det att vänta på henne först.
annars så blir det att springa själv sen efter det och fia har tagit sig hem så ska vi färga mitt hår så klart.
väntar på att kl ska bli åtta så jag kan åka snart men det går ganska segt.

gick jättebra i stallet idag föresten. malwa va så duktig så.
nu är det bara jennie som fattar vart jag red men iallfall. blev en skritt till fältet i skogen där jag haloppera och travis lite. hon va så duktig så, sen blev det samma skrittsträcka tillbaka.
fixa allt stallet medans camilla va och hoppträna sen cykla jag hem.
cykla till och från stallet, så duktig jag är ;D

men men nu ska jag packa klart och ja nisse jag pallar inte kolla så att allt jag skriver är rätt stavat och inte fel mm ;P nu är det så här punk.

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?